سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

نظرات (22)

یاسی خاله هیلدا
9 تیر 91 19:12
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مردم از ذوق .چقدر ناز شدی عزیززززززززززززززززززززززم .عالی بود نرگس جون .عکسا ژستا همه عالی بود مردم از ذوق زدگی .ماشالا ماشالا عروووووووسک.من اگه تو رو ببینم میخوررررررررررررررررمت


قربونت برم یاسمن جووووووونم.ولی خاله نخوریشا تموم می شه. ههههههههه
mamane hilda
9 تیر 91 19:20
ghorbunet beram azizaaaaaaaam asheghetaam.hezarta boooooooooooos


ممنون خاله ماهههههههههم. منم دوستتون دارم.
سارا (مامان درسا)
9 تیر 91 21:02
ای جونم خالهههههههههههههه
آخ کاش زودتر گفته بودی میری تیراژه من الان خونه مامان هستم
ایشالا باز همدیگرو میبینیم
بوسسسسسسسسسسس واسه نرگس جون و ساینا جونی


ممنون عزیز دلم . نشد امشب بریم. بووووس برای سارا و درسایی جوووووونم
نفس
10 تیر 91 10:24
وايييييييييييييييييييييييييييييييييييي كه چقده نازه
چه لباساي نازي پوشيده
چه ژستاي گرفته
واي كه چقده دل من هم ميخواد
خيلي خوشكل و نازي خاله جون




ممنون خاله جووونم. حالا بذار آویسا جونم دنیا بیاد اونقدر زود بزرگ می شه شما هم عکس بندازی ما کیف کنیم.
یاسی خاله هیلدا
10 تیر 91 12:02
خصوصی
مامان الینا
10 تیر 91 14:12
الهی بگردم چقدر ساینا گلم ناز شده .مرسی عزیزم که تنهام نمیزاری .امیدوارم گلت هزارساله بشه


ممنون عزیزم. امیدوارم هر روز ببینم بهتر و بهتر می شی. بوووووووووس
مامان ترنم کوچولو
10 تیر 91 15:38
سلام.ماشالله چه لباس گل گلی نازی


ممنون خاله جونم. بوووس برای ترنم جووون و مامان گلش
الناز(مامان بنیا
10 تیر 91 15:46
ای جونم ای عزیرم قربونت برم خاله که اینقدر نازی تو


ممنون الناز جووون.
فرشته ام "امیرحسین"
10 تیر 91 16:56
چه دخملی چه عکسایی ماشاله چشم نخوره براش اسفند دود کن مامانی.
امیر هم الان کنارمه عکسا رو که میبینه میگه نی نی


ممنون عزیزم. چشممممم. بووووووس برای امیرحسین جون و مامان گلش
الهه مامان روشا جون
11 تیر 91 1:13
وای این خوشگله ساینای خودمونه نرگس جون؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی ناز افتادی خاله.من که دهنم آب افتاد از بس که خوشمزه ایییییییییییی


قربونت برم خاله جوووونم. بوسسسسسسسس
فاطمه (مامان آیلین)
11 تیر 91 9:13
ای جونم ...عسل ...شکر ...شکلات ...خوشمزه چقدر خوسسیل سُدی تووووووووووو


ممنون فاطمه جووووووووون. بووووووس برای آیلین خوشگلهههههههه
نگین مامان رادین
11 تیر 91 13:51
ای جونم چه عکس های خوشگلی و چه فرشته ی کوچولوی نازی ،خدا همیشه پشت و پناهش باشه دست بابایی و مامانی هم درد نکنه که عکسهای نانازی از فرشته خانوم گرفتند.
با اجازه لینکتون کردم


ممنون نگین جون. با افتخار لینک شدید
مامان یسنا گلی
11 تیر 91 14:24
واییییییییییییییی عزیزمممممممممممم چه عکسای باحالییییییییییی گرفتی ساینا جونم.
خاله با این ژستات دلم ضعف میره بیام بخورمتتتتتتتتتتت
الهی قربونت برم خالههههههههههههههههههه


ممنون خاله جون ولی می دونی چقدر ما وروجکیم. یک صبح تا شب گذاشتمشون سرکار تا تونستن عکس بگیرن.
مامان بهار
11 تیر 91 14:26
سلام . دخمل تون چه نازه مامانی . ببوسینش . به منم سر بزنین. دختر من الان 9 ماهشه . بوس.


سلام ممنون عزیزم. لینکتون کردم
مامان فاطمه گلی
11 تیر 91 17:02
وای چه عکسهای نازی بابایی ومامانی چه آتلیه ای خوبی دارن نمیری بلا چه ژستهایی گرفتی قربونت برم خاله جون
ماکه برای فاطمه جونم همچین آتلیه ای نداریم
خوشبحالت ساینا جون
راستی ممنون که اومدین پیشمون خاله جونم


خواهش می کنم ناهید جون. می یام اون خاطرات دقیق شما رو که می بینم خیلی خوشم می یاد. با اون عکسای شیرین فاطمه گلی. ممنون عزیزم لطف داری شما.
مریم مامان عسل
11 تیر 91 17:54
واییییییییییییییییییییی
خدا چه عکسای خوشگلییییییییییییی
چه مامان و بابای هنرمندی!
هزار ماشالله به ساینا نازممممممممم
دوستت دارم عزیز دلم.
لباسای خوشجلتو بخورم من!
ببخشید برای کی وقت دارید بیایم آتلیه تون عکس بندازیم؟؟؟


ای جونم . نه با با همچین هنرمندی هم نیستیم .ممنون عزیز دلم از لطفت. شما و عسل جون رو چشم ما جاداری.


سارا (مامان درسا)
11 تیر 91 19:12
ای جون خاله من قربون شما برم گلممممممممممممم که انقدر ناز و خوش ژستی عزیزم


ممنون سارا جووووون. درسایی رو ببووووووس.
مائده
11 تیر 91 19:42
واااي قربونش برم خودش مثل يه عروسك ميمونه


ممنون مائده جوووونم . بوووس واسه نی نی کوچولو
الهه مامان روشا جون
12 تیر 91 13:11
خاله جون مرسی که همش میای بهه من و مامانم سر میزنی و نظرای خوشگل خوشگل میدی.
دوستم چی کار میکنه؟مثل من شیطون و بازیگوش شده؟؟؟؟؟؟
البته من خیلی خانومم ولی مامانم هی میگه روشا انقدر شیطنت نکن یه ذره بشین واسه خاطر خدا 1 دقیقه لالا کن.
راستی خاله مامان الهه باهاتون کار داشت برید خصوصی


خواهش می کنم. اونقدر این روشا جون شیرینه و مامان مهربونی داره که نگو. مگه می شه بهشون سر نزد.
من زیاد شیطون نیستم خاله. همه می گن چقدر من آرومم. فقط گاهی جیغون می کنم اونهم زیاد.
ژاله
12 تیر 91 15:00
وای خاله عکسات حرف نداره مثل ماه شدی دست بابا و مامان هنرمند درد نکنه عکسا خیلی قشنگن


ممنون خاله جووونم.
الهه مامان روشا جون
12 تیر 91 23:01
نرگس جون الان که آنلاین هستی درخواست دوستیمونو تو نی نی گپ تایید کن.


چشمممم عزیزم
مامان فاطمه حسنا
14 تیر 91 21:40
سلام.
من جیگر این نازدونه رو با اون خنده های بانمکش برم.


ممنون عزیزم