سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

موفق شدم هوراااا

1390/11/14 19:20
نویسنده : مامان و بابا
492 بازدید
اشتراک گذاری

وای مامانی خیلی خیلی خوشحالم که دیگه شیر خشک نمی خوری. بالاخره تلاشهام جواب داد. اونقدر اصرار کردم به شما شیر خودم رو بدم که نگو. بالاخره موفق شدم هورااااااا.

از روزی 120 سی سی رسیدیم به روزی 30 سی سی و الان دیگه نمی خوری. چقدر خوشحالم. داشتم دق می کردم. دم کرده رازیانه راز موفقیت من بود. البته آرامش هم خیلی مهمه. امیدوارم امروز که رفتیم چکاپ دو ماهگی دکتر نگه خوب وزن نگرفته شیر خشک بده. البته می خوام دکتر شما رو عوض کنم. امروز از دکتر ترکمن وقت می گیرم تابریم پیش اون.

بوووووووس

53 روزگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرشیدا کوچولو
28 دی 90 12:46
شیر خشک ندید شیر مامی بهتره آفرین


مادر آیاتای
1 بهمن 90 22:15
عزیزم. آفرین به شما. من که آیاتای رو به خاطر اتمام مرخصیم از 4.5 ماهگی گذاشتم مهد و باعث شد نصف روز شیرخشک بخوره. کم کم شیشه رو ترجیح داد و بعد هم خود شیرخشک رو ترجیح داد .
بعد هم از شش ماهگی دیگه شیر نخورد . رسمأ شیر خشک می خوره. البته از وقتی غذا میخوره دیگه شیرو خیلی کمتر می خوره .. خلاصه مجدداً آفرین به شما..


مرصی عزیزم. انشاله سالم و سلامت باشه آیاتای جون.
فاطمه (مامان آیلین)
23 اسفند 90 3:22
آفرین به تو ..منم اولش شیرم کم بو د و دخترم شکمو ...اینقدر بهش شیر دادم تا شیرم زیاد شد البته نه مثل بعضی مامانا که خیلی خیلی شیر دارن ولی دخترم کامل سیر میشه..بادام هم شیر رو زیاد میکنه


منم همینطور البته با شیر خشک که دو ماهی خورد و بعد دیگه فقط مامان