سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

یا مقلب القلوب و الابصار

1390/12/23 9:53
نویسنده : مامان و بابا
2,807 بازدید
اشتراک گذاری

ای آنکه به تدبیر تو گردد ایام

ای آنکه به دست تو احوال جهان

ای دیده از تو دگرگون مادام

حکمی بنما که گردد ایام به کام

خدای مهربانم

کمکم کن تا امسال آدم ساده ای بشم، همانند اون کسانیکه، بدی هیچکس رو باور ندارن، برای همه لبخند می زنن، همیشه هستن، برای همه هستن

پروردگارا

کمکم کن تا آدم ساده ای بشم، تا شاید بوی ناب آدم رو یادآوری کنم، خدایا عاشقت هستم، مرا دوست بدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ترنم کوچولو
23 اسفند 90 12:15
چهارشنبه سوری تان مبارک.پیشاپیش سال نو مبارکآپیم با عکس



سال نو شما و ترنم جون مبارک
آرمین
23 اسفند 90 16:16
sale khobi baraye shoma arezomandam
نرگس
24 اسفند 90 9:41
عزیزه دلم پیشاپیش عید و تبریک می گم ایشاءالله سال خوبی رو شروع کنی در کنار مامان و بابا
دعا می کنم از همین امسال و برای همیشه همه سالهات پر از موفقیت ، پیروزی و سلامتی باشه


ممنون خاله جون سال نو شما هم مبارک باشه به خوشی انشاله
مریم مامان عسل
25 اسفند 90 6:51
سلام مامان ساینا. سال نو خوبی داشته باشید به امید خدا. ممنون که به وبلاگ عسلی سر زدید. بازم منتظرتون هستیم. بوس بوسبرای پرنسس خوشگلمون و مامان مهربونش.


سلام عسل جون مرصی به ما سر زدین
مامان یسنا گلی
25 اسفند 90 8:17
ممنون خاله جون.منم امیدوارم ساینا جون اولین بهار زندگیشو با خوبی و خوشی و سلامتی در کنار مامان و باباش شروع کنه.
بوسسسس


ممنون خاله جون.
نایسل
25 اسفند 90 14:05
قربونت برم مرسی بهم سر زدی آره بعد از هر آرامشی ..... من که قدرشون رو میدونم اما میدونم اگه دو هزار سالم زنده باشم نمیتونم جواب زحمتاشون رو بدم خیلی خیلی عاشقشونم
ازاده مامانه هانا
25 اسفند 90 21:47
سلام مامانه ساینای عزیزم مرسی بهمون سر زدی خوشحالمون کردی
من لینکت کردم با اجازهههه

ماشالله به این دختر ناززززز
بخورمش ساله نوت مبارک گلم


ممنون خاله جون. منم لینکتون کردم
یاسمن خاله هیلدا
26 اسفند 90 18:49
سال نو رو پیشاپیش به شما و خونواده ی عزیزتون و ساینا جون تبریک میگم سال خوبی همراه با شادی و لبخند داشته باشین (از طرف هیلدا و خاله یاسمن )
ایشالا تو سال جدید هم دوستای خوبی برای هم باشیم
میبوسمتون


ممنون خاله یاسی جون
مامان فرزانه
29 اسفند 90 22:42
پروردگارا در روزهای پایانی سال به خواب دوستان آرامش به بیداریشان آسایش به زندگیشان عافیت به عشقشان ثبات به مهرشان وفا به عمرشان عزت به رزقشان برکت وبه وجودشان صحت عطا بفرما پیشاپیش سال نو مبارک