سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

روزشمار زندگی ماه هشتم

1391/5/4 10:31
نویسنده : مامان و بابا
1,059 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبند مامان. عشق بابا

ساینا جونم تو ماه هشتم چه کارایی یاد گرفته؟

  • 31 خرداد اولین بار از حالت خوابیده خودش نشست بدون کمک
  • 8 تیر خنده موشی
  • 8 تیر اولین باری که گفتی "بابا" ولی فقط یکبار گفتی
  • 13 تیر دستتو گرفتی به روروئک و ایستادی
  • 13 تیر لوبیا سبز و لوبیا سفید به سوپ شما اضافه شد.
  • 14 تیر تاتی می کنی
  • 15 تیر بابایی تولدت مبارک.
  • 15 تیر شروع سایز 4 پوشک هاگیز
  • 20 تیر عدس پلو با گوشت خوردی
  • 21 تیر میز تلویزیون رو گرفتی و ایستادی البته دستت کاملا به تلویزیون می رسه.
  • 24 تیر دومین باری که گفتی "بابا"
  • 25 تیر فقط مامان می خوام
  • 29 تیر 8 ماهگیت مبارک نفسم

البته تو این ماه سرعت چهاردست و پا رفتنت خیلی زیاد شده. تقریبا دیگه همه جای خونه گشت و گذار کردید. دیگه همه جا رو می گیری و می ایستی حتی اگه جایی برای گرفتن دستای کوچولوت نداشته باشه. عااااشق ایستادنی حتی سعی می کنی چند قدمی هم البته با احتیاط حول محوری که ایستادی راه بری.

از وقتی صندلی غذا رو گرفتم دیگه غذا دادن بهت خیلییییی راحت شده. چون تا قبلش شما بدو من بدو.

تازگی ها تو روروئک 2 دقیقه هم بند نمی شی. انگاری فهمیدی وقتی کار دارم می زارمت اون تو . بدت می یاد ازش.

عااااشق مامان شدی. فهمیدی مامان عااااشقته. خیلی دوست داری کنارت باشم. گاهر سرتو می زاری رو شونم. یا رو پاهام و با اون چشمای خوشگلت جوری نگاهم می کنی که دلم می ره.

هنوزم اصلا جاهای شلوغ رو دوست نداری. خونه رو خیلی دوست داری.

تازگی ها "هوهو" "دیش دیش" "بو بو" به دایره لغاتت اضافه شده.کلی آوراز سر می دی برای خودت.

میزان شیر خوردنت خیلی زیاد شده. نمی دونم چرا؟

هنوزم عاشق آبی، لیوان آب رو که می بینی دلت براش پر می کشه. هر کی آب می خوره شما هم می خوای بخوری.

وقتی می شینی روی پام مخصوصا جلوی کامپیوتر یا توی صندلیت یا حتی روروئک اگه خوشت نیاد هر چیزی رو بهت بدم پرت می کنی.

تازگی ها عاشق عکس نی نی ها شدی. مخصوصا عکس خودت کلی بهش می خندی و باهاش حرف می زنی و ذوق می کنی.

یکی از عادتهای جالبت اینه که وقتی ذوق می کنی پاهاتو می کشی رو زمین.در حالت نشسته پاتو عقب و جلو می بری. یک کار دیگم که می کنی اینه که دستاتو تند تند می بری بالا و پایین.

عکس در ادامه مطلب

 

اینجا عشقم می گه " هیش هیش" قربون اون فرم لبات بشم من

 

 

اینجا دارین تشریف می برین سمت آشپزخونه تا دمپایی میل کنید. گفتم ساینا . می دونی کار بدیه برگشتی و خندیدی. الهی فدات شم

 

 

 

اینجا دستتو گرفتی به میز آکواریوم و ایستادی. دسته هاش نه ها خود میز

 

 

نشونتمت تو روروئک تا دکمه پاور کامپیوترو نزنی که خاموش بشه. کلی بغل پای من گشت زدی و ملتمسانه نگاه کردی و آخرشم دستاتو گرفتی بالا یعنی بغل

 

 

ساعت 8:30 شبه.رفتیم تاپ بازی تا منم تو تاپ بهت غذا بدم که سرتو گذاشتی بین دسته ها و خوابیدی. خوابهای خوب ببینی عزیزم

 

 

اولین باری که موهای پرنسسم جمع شد. بهش می یاد؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

یاسی خاله هیلدا
4 مرداد 91 11:22
ای جونمممممممم.اخی چه قشنگ خوابیده تو تابش .
موهاااااااشو ببین خیلی بهت میاد عزیزمممممم
وای منم لباتو خیلی دوست دارم خیلی
عاشق نشستن نی نی هام کلن عاشق همه کاراشونم
وای خیلی بلایی ساینا جونم مثل هیلی



ممنون خاله عززززیززززززم. البته لباش به مامانش رفته ها.هیلی جونمو ببوووووووس
مامان الینا
4 مرداد 91 12:25
الهی من جیگرشو بخورم ؛ای جونم با این نگاه کردنت


ممنونم خاله جوووون


مامان الینا
4 مرداد 91 12:26
مامانش من هرچی نی نی گپ رو میزنم وصل نمیشه !!!!!


منم همینطور. نمی دونم چشه
مامان الینا
4 مرداد 91 12:28
میشه شما رو بخورم ؟؟؟؟؟؟؟؟



نههههههههههه. بوووووووس
سیما
4 مرداد 91 12:37
سلام الهییییییییییییییییییییی چه مامان باحوصله و خوش ذوقی هستی همه چیز رو مو به مو ثبت میکنی افرین


ممنونم سیما جون. یه دنیا بوس برای هلیا جون و مامانی گلش
سارا (مامان درسا)
4 مرداد 91 13:02
ووووووووووووووییییییییییییی کلی دلم واستون تنگ شده نرگس جونم ساینا جونم
بخدا این چند روزه کلی گرفتار بودم
دوستون دارم


سلام عزیزم خوبی؟ درسایی جونم خوبه؟ منم دلم حسابی تنگیده. ما هم دوستتون داریم عزیزم. بووووووس
مامان آرشیدا کوچولو
4 مرداد 91 13:40
باهوش خاله ست دیگه قبون اون چشم های سیات دلم ضعف رفت برات با اون لبهای قلوه ایت
مامانش آخه یکی نیست به ما بگه آخه این جوجوها مو دارند که ما این بلاها رو سرشون میاریم


مرسییییی خاله جونم. واقعا. مو که ندارن ولی ما چی آرزو که داریم.
مامان فاطمه گلی
4 مرداد 91 18:08
ای جانم ساینا گلم من عاشقتم
چه بامزه مامانی چه خوبه که ذره ذره کاراتو می نویسه
الهی فدات شم موهاتو بستی خیلی خوشگل شدیا عزیزم هزاران بوسه برای ساینای گلم*
مامان ساینای گل دستت درد نکنه می بوسمت


ممنون عزیز دلم. می بوسمتون. مواظب کوچوو تو راهی باش.
ناهیدمامان فاطمه گلی
4 مرداد 91 18:16
خصوصی دارید گلم


فاطمه (مامان آیلین)
5 مرداد 91 11:42
سایناااااااا..بلا چقدر ناز شدی همه عکسات به کنار اون عکست که موهای کمندتو جمع کردی و با افتخار نگا میکنی به کنار واییییی دیگه تحمل ندارم مامانی چند تا ماچ گنده محکم از اونا که کلی صدا میده از لپاش بکن .منم میرم موهای کمند آیلینو ببندم ایده جالبیه


ممنون خاله جون. چشممممم آره واقعا موهای کمندشون. چقدر جالب بود. یه عالمه ببوووووووووس آیلین جونمو.


دخملی
6 مرداد 91 13:00
خاله جونم مامان قلم بدست بالای سرت وایساده و دقیق و مرتب همه کارهاتو با تاریخ ثبت میکنه ودلم برات میسوزه اون لحظه که دستتو میخوای ببری و طرف دماغت و از ترس یاداشتای مامان خودتو کنترل میکنی
بنازم اینهمه ذوق رو مامانی


ممنون خاله جون. مامانم هر چی می خواد ثبت کنه. تا نی نی هستم اکشال نداره. ذوق داره دیگه. اولین نی نیم آخه
الهه مامان روشا جون
6 مرداد 91 13:45
سلام ساینا گلی.به من میگن خاله با مرام .:
D
فکر کنم آخرین خاله ای هستم که دارم 8 ماهگیتو تبریک میگم.
عیب نداره تازه یه هفته گذشته.:
عزیز دلم هشتمین ماهگرد زندگیت مبارک ایشالا 120 ساله بشی.
آفرین به مامانی که روز به روز کاراتو مینیویسه و ما رو از لذت دونستنش محروم نمیکنه.
الهی فدای اون موهات بشم که انقده با مزه شده.قربون اون تو تاب نشستنت که از بس شیطونی کردی به حال غش دراومدی.
عزیزم روز به روز داری خوردنی تر میشی.




ممنون خاله جونم. خدایی که بامرامی. دوستم نمی زاره خوب. اونهم مثل خودم شیطونه. موهامم مامانم طفلی ذوق داره زودتر گل سر بزنه آخه. بالاخره تلاشش جواب داد.
مامان ترنم کوچولو
6 مرداد 91 22:37
ماشالله گل دختری که کلی کارای جدید یاد گرفتی.ماشالله چه عکسای نازی.عاشق مدل موهاتم که بستیشون


ممنون خاله جووووونم.
فرشته ام "امیرحسین"
7 مرداد 91 21:23
چه دختر نازی همه عکسات ناز و ملوس بودن موهاتم خوشگل شده دست مامان باسلیقه ات درد نکنه


ممنونم خاله جونم.
soli مامان ادرینا
9 مرداد 91 14:28
چه خوشگل شدی فرشته خانممممم ای جونم که ناز خوابیدیی
خیلی دوست داشتنی هستی دخمل خوشگل


ممنون خاله جوووونم
مریم مامان عسل
14 مرداد 91 6:32
ماشالله به این همه پیشرفت...


بووووووووووووس