سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

واکسن دو ماهگی

1390/11/1 21:46
نویسنده : مامان و بابا
470 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلبندم

چهارشنبه رفتیم دکتر برای چکاپ دو ماهگی. گلم شما تنها نی نی بودی که اصلا گریه نکردی. با دقت به دکترت نگاه می کردی. وزنت 4650 ، قدت 56.5 شده بود. نمودار رشدت صعودی بود. عالی عالی

پنجشنبه صبح شما رو واکسن زدیم. رفتیم خانه بهداشت. گریه کردی ولی اونقدر خانم بودی که زود زود آروم شدی.

قبلش به شما استامینفن داده بودم. تب که نداشتی ولی تا آخر شب کمی ناله می کردی. الهی مامان قربون ناله کردنت بشه. نگاهت که می کردم غصه می خوردم ولی خوب چاره ای نیست.

همیشه سالم و سلامت باشی نازنینم.

50 روزگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مادر آیاتای
1 بهمن 90 22:12
الهی من بگردم برا این نی نی هایی که واکسن می زنن. منم خیلی دلم برای آیاتای می سوخت .خداحفظش کنه .


ممنون
مامان ترنم کوچولو
3 اسفند 90 16:11
الهی عزیز خاله.درست مثل ترنم من فقط ناله