سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

نظرات (17)

مهسا مامان مرسانا
20 تیر 91 18:04
چه عکس های خوشگلیییییییییییییییییییییییییییییی

عاشق عکس چهارمی شدم


ممنون عزیزم. مرسانا جونو ببوس.
ناهید مامان فاطمه گلی
20 تیر 91 23:14
سلام
ساینای عزیزم ماشالله داری روز به روز نازتر وماهترمیشی قربونت برم :
مامان سایناجون عکسهای خوشگلی ازساینا جونم گرفتید دستت درد نکنه قالب نو هم مبارک از اینکه به ما سر زدید وبا نظرات خوبتون منو خوشحال کردید ممنونم وعذز خواهی از قبل که سیستم من مشکل پیدا کرده وبردیم درستش کنیم الان هم خونه خواهرم هستم وممکنه دیر به دیر بهتون سر بزنم دلم براتون تنگ میشه




سلام عزیزم. ممنون که اومدی. انشاله هر جا هستین خوب و خوش باشید.
سارا (مامان درسا)
20 تیر 91 23:20
ای جان بوس واسه این مامان و دختر خوش ذوق و با سلیقه و خوشگلللللللللللل


ممنون سارا جونم. درسایی رو ببوس
فاطمه (مامان آیلین)
21 تیر 91 10:39
خیلی خوشگلن عکسات ...خیلی خیلی....میبوسمت فرشته کوچولو


ممنون عزیزدلم. آیلین جونو ببوس
ياسي خاله هيلدا
21 تیر 91 14:30
نزگس جون بابا هنرمندياااااااا.چه خوب فوتوشاپ بلدي من خيلي هنر كنم برم تو اين سايتاي افكت .افرين قشنگ شده خيلي


ممنون عزیزم. نه خیلی خوب نشده. خودم راضی نیستم. کلی یادم رفته. می یام سایتای شماها رو می بینم انرژی می گیرم از این کارها بکنم. بووووووووس
فرشته ام "امیرحسین"
21 تیر 91 15:10
آفرین به مامانی که اینقدر عکسا رو با سلیقه درست کردهماشاله به این دختر ناز که همه جوره خواستنیه


ممنووووونم عززززیزم. چشماتون قشنگ می بینه.
مائده
21 تیر 91 17:19
ماشالا چه خوشگل شده ساينا خانم


ممنونم مائده جوووون
مامان الينا
21 تیر 91 20:53
چه قالب قشنگي مامان خوش سليقه


ممنون گلم. بووووس
مامان الينا
21 تیر 91 21:34
عزيزم برات ميل كردم



ممنون به محض اینکه جواب گرفتم بهت خبر می دم
الهه مامان روشا جون
21 تیر 91 22:16
وای عزیزم چه قدر با مزه افتادی یگرم. آفرین به این مامان با سلیقه که انقدر عکسا رو خوشگل درست کرده.


ممنون عززززیززززم. به باسلیقه گی شما که نیستیم.
مامان الينا
22 تیر 91 12:22
هزارتا بوس براي دختر شيرين خاله .آخ كاش پيشم بودي خودم هزارتا بوس جانانه ميكردمت !


قربونت برم عزیزم. انشاله قسمت بشه امام رضا بطلبه. بیایم پیش شما. منو ببین خودمو دعوت کردم
الهام مامان یاسمین زهرا
22 تیر 91 14:45
ووووشششش عزیز خاله چه ناز و خوشملی تو چه عکسای قشنگی ، آفرین به مامان هنرمند

وای من عاشق این عکساش شدم که دستمال سر بسته


ممنون الهام جون. یاسمین جونو ببووووووووس
مامان الينا
24 تیر 91 8:09
راستي اين چه حرفيه عزيزم .اومدين حتما خبر بده خوشحال ميشم دوست خوبمو از نزديك ببينم والبته جوجوي نازشو .حتما به هواي زيارت هم شده بياين اين طرفا

قربونت برم عزیزم. حتما. ما که خیلی دوست داریم بیایم مشهد. انشاله امام رضا بطلبه.
مریم مامان عسل
24 تیر 91 16:16
وای وای چه عکسای قشنگیییییییییییییییییییی
من بلد نیستم ازین قابها استفاده کنم.
کار با فتو شاپ بلد نیستم!
بعضی از قابها ریزن و طبیعی نمیشه عکس روضون. اما اینا معرکه ان.
مخصوصا عکس چهارمی خیلی قشنگه عزیزم.
ساینا من ماهه ماهههههههههههههه!
قربونش بشه خاله مریم.


ممنون عزیز دلم. خیلی هم تعریفی نیست. استادم دید کلی ایراد گرفت. ممنون از لطفت. عسلی رو ببوس
الناز(مامان بنیا
25 تیر 91 12:39
ای جان به اون عکسهای خوشکلت


ممنوووووووون عزیزم
soli مامان ادرینا
28 تیر 91 15:11
چه عکسای خوشگلی داری نانازم خیلی مامی هنرمندی داری ناز گلی

خیلی ناز میخنده من یکی عاشقش شدممممممم

عکس نازشم با درسا کوچولو دیدم مثل فرشته ها میمون .. الهی خاله قربونشون بشه حسابی دخملی رو بچلونننننننن از طرف


قربونت برم سولی جون. بوووووووووس برای آدرینا جووون و مامانی گلش
مامان آنیسا
28 تیر 91 16:10
آخه چه بامزه هست نی نی تون ماشالا


ممنون عزیزم.