سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

روزشمار زندگی ماه هفتم

1391/4/5 17:39
نویسنده : مامان و بابا
511 بازدید
اشتراک گذاری

ساینا جوووون در ماه هفتم زندگی چه کارهایی که نمی کرد:

  • 31 اردیبهشت اولین باری که 4 ساعت ازت دور بودم. خیلی سخت بود.
  • 1 خرداد اولین باری که گفتی مه مه حالا نمی دونم می می منظور بود یا ماما
  • 1 خرداد اولین باری که چند دقیقه ای بدون کمک نشستی
  • 3 خرداد با ماهی های آکواریوم حرف می زنی
  • 4 خرداد دومین جلسه پایش رشد و اولین باری که رفتی برج میلاد
  • 6 خرداد اولین باری که پوره سیب خوردی. خیلی هم دوست داشتی
  • 6 خرداد اولین باری که بهت عدس دادم. البته زیاد دوست نداشتی.
  • 8 خرداد اولین باری که رفتی نمایشگاه بین المللی
  • 9 خرداد برای اولین بار 10 قاشق غذاخوری حریره بادوم خوردی
  • 9 خرداد کمی پاهاتو بلند می کنی فکر کنم داری یاد می گیری چهاردست و پا بری
  • 10 خرداد اولین مهمونی کاری ساینا جون
  • 11 خرداد برای اولین بار پوره سیب زمینی خوردی کلی هم دوست داشتی.
  • 12 خرداد دیگه کاملا یاد گرفتی دستاتو باز کنی و بیای بغل
  • 12 خرداد برای اولین بار باهم رفتیم رستوران.
  • 14 خرداد دستاتو شبیه بشکن زدن می کنی.
  • 15 خرداد برای اولین بار رفتیم پارک نهج البلاغه
  • 16 خرداد برای اولین بار بیشکوییت نوش جان کردی
  • 16 خرداد یه سوپت کدو سبز اضافه کردم
  • 16 خرداد گلابی رو شروع کردیم
  • 16 خرداد دخترم چهاردست و پا رفت
  • 17 خردا صدا در می یاری منم صداتو در می یارم جوابم رو می دی. عششششق منی
  • 19 خرداد رادین دنیا اومد. قدمش مبارک
  • 22 خرداد امروز برای اولین بار دست دستی کردی
  • 24 دکمه های موبایل عروسکیت رو برای اولین بار خودت با انگشتای کوچولوت فشار دادی
  • 28 خرداد برای اولین بار زرده تخم مرغ خوردی نوش جونت
  • 28 خرداد دستتو از مچ عقب و جلو می بری مثل نی نای نای
  • 29 خرداد عروسکم 7 ماهگی مبارک
  • دخترمون عاشق اینه که با لیوان آب بخوره، عااااشق تاپ بازیه، عشقه تلفنه به خصوص صدای بابایی، زنگ می زنیم زنگوله ترانه گوش می ده، عاااشق آهنگ موبایل سامسونگی، دالی بازی رو که دیگه نگووووو، ماست رو زیاد دوست نداره، تا لباس می پوشیم می گه من دد
  • راستی تازگی ها کلاه رو از رو سرت بر می داری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

فرشته ام "امیرحسین"
5 تیر 91 21:34
ماشاله چه کارایی بلدی شیرین عسل. چه غذایی خوردی نوش جان. یه بوس گنده آبدار برای این دختر ناناز


ممنون عزیزم. بوووووس
مادر آیاتای
5 تیر 91 23:02
عزیزم ماشاله.خدا حفظش کنه.امان از این کلاه درآوردنهای بچه ها. آیاتای که هنوزم کلاهش رو برمی داره و من موندم و یه عالمه کلاه های خوشگل که نو موندن.میبوسمتون.


ای جانم . ما با وجود این دخترها نیاز به پسملی نداریم خودشون شیطونن به اندازه کافی
الهه مامان روشا جون
6 تیر 91 1:59
روشا جون در مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده دوست داشتين راي بدين .اين هم نشاني اش:
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php


چشمممم
الهه مامان روشا جون
6 تیر 91 2:02
قربونت برم ساینا جونی که کلی کار یاد گرفتییییییییییییی.مرسی مامان ساینا که اسمتم نمیدونم)بابت رمز مرکز پایش.من اینا رو از رو کتابای مختلف خوندم شاید باورنکنی ولی من با این که نرفتم چون از کتابا و تربه بقیه به خصوص مامانم خیلی استفاده کردم تک تک همینا رو رعایت کردم.
ولی واسه یک سالگی باید ببرمش.این کتاب همه کودکان تیزهوشند اگر ... رو بگیر بخون خیلی بهت کمک میکنه.


ممنون الهه جووووونم. روشای عزیزم رو ببوس
الهه مامان روشا جون
6 تیر 91 2:16
آفرین به ساینا جونم که انقدر کار بلده انجام بده.مامان ساینا گلی (که اسمتم نمیدونم )مرسی بابت رمز مرکز پایش.باور کن من با اینکه نرفتم ولی از کتابای زیادی و تجربه افراد مختلف علی الخصوص مامانم خیلی کمک گرفتم و دونه دونه چیزایی که گفته بودی رو رعایت می کردم.این کتاب همه کودکان تیزهوشند اگر ... رو بخون خیلی بهت کمک می کنه.


ممنون الهه جون. من نرگسم.
مریم مامان عسل
6 تیر 91 3:43
ساینا جونم خدا قوت خالهههههههههههه
چه ماه پر کاری داشتی عزیز دلم.
ماشالله به این هوشت.
هزار ماشالله عزیز دلم. خوشگل خوردنی خاله مریم.
ممممممممممممااااچچچچچچچچچ!


قربونت برم خاله جون. بووووووووس.
یاسی خاله هیلدا
6 تیر 91 9:22
افرین چه مامان دقیق تاریخ همه رو نوشتی .
ما هم خیلی خوشحال میشیم شما و ساینا جون رو از نزدیک ببینیم .ایشالا که جور میشه .عشق منو ببوس


یک تقویم دارم که همه چیزهای مهم رو توش یادداشت می کنم. ممنون عزیزم منم خیلی دوست دارم.چشمممممم
مائده
6 تیر 91 9:45
ماشالا به اين ساينا خانم خوشگل و باهوش كه انقدر زرنگ شده


مرسی مائده جون. حالا پسملی هم می یاد کلی شما کیف می کنی. هر روز می یای برامون از کارهای جدیدش می نویسی.
یاسمن مامان رادین
6 تیر 91 10:17
7 ماهگیت و همه اولینها مبارک عزیزم


ممنون عزززیزم
مامان ملینا
6 تیر 91 11:32
عزیزم ماشالله چقدر دخمل خوشگلی داری .خدا حفظش کنه .ممنون که بهمون سرزدین


ممنون گلم.
نفس
6 تیر 91 19:31
آفرين به اين خانومي
آفرين به مامانش
ان شاالله همين جور اولين ها ادامه داشته باشه


ممنون نفس جووونم
مامان سونیا
7 تیر 91 10:17
ماشاالله به این دختر همه این کارهارو این خانم کوچولو انجام داده آفرین به این دخملی ناناز



ممنون عزیزم. وبتون باز نمی شه. خوشحال شدم اومدین پیش ما
الناز(مامان بنیا
7 تیر 91 13:58
چه دختر نازی دارید


ممنون عزیزم بنیا هم نازه ماشاله
soli مامان ادرینا
8 تیر 91 14:07
خانم خوشگله من شما لینک کردم تا یکی از دوستای آدرینای من باشی .. بوسسسسسس واسه دختر خوشگلت


ممنون عزیزم. منم با افتخار لینکتون می کنم.