سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

عکس های نیمه دوم 6 ماهگی عزیزدلم

1391/3/27 9:57
نویسنده : مامان و بابا
1,656 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 91/3/15 عسلم داره می ره پارک ولی زیاد خوشحال نیست. به کمربند حساسیت داره.

اینجا آخر شبه دیگه حوصله بازی نداری. خوابیدی مامانی ازت عکس بگیره.

اینجا انگشتتو تا ته می کنی ته حلقت بعدم حالت بد می شه. قربون اون انگشتای کوچولوت بشم.

اینجام که عسلم ژست گرفته تو دوربینو نگاه نمی کنه

قربونت برم می خوای لنز دوربینو بگیری

روزانه هایم با تو

ادامه مطلب رو ببینیم

چهارشنبه 91/3/24 دخترم توی حموم هم کتاب می خونه

قربون اون ذوق زدگیت برم عششششششششششقم

جمعه 91/3/26 شیطون مامان. دیگه می تونی دستتو بگیری لبه تخت و نیم خیز بشی. البته این عکس دلبریهای صبح روز جمعه است. وقتی مامان داره عکسهای شما رو برای سایتتون انتخاب می کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم مامان عسل
27 خرداد 91 16:47
ای جون ای جوووونننننننننننننننننم
نفسی تو ساینا گلی.
اون عکست که حوصله نداری رو خیلی دوست داشتم.
قربونت برم.
اگه شما فرشته کوچولوها نبودید ما مامانا چیکار میکردیم؟؟!!!
اینجوری میشدیم:


ممنون خاله جوووونم
واقعا اگه نبودن چی می شد.....
مامان فاطمه گلی
28 خرداد 91 22:57
ساینا گلی عافیت باشه خوشگلم


سلامت باشی خاله جون
یاسی خاله هیلدا
29 خرداد 91 8:46
من اینجا نظر دادم ولی چرا نیست ؟
خب دوباره میگم
من عاشق خودتو و حموم کردنتو خندیدنتو همه چیزتم خوشگل .ماشالا


قربونننننن خاله ی مهربون خودم برررررم. آخه من جز خاله یاسی خاله ندارم دیگهههههههه. بووووووووس
مامان ترنم کوچولو
30 خرداد 91 16:10
واااااای چقده عکسای خوشل.چه دختر کتابدوستیقرررررررررررررررربونت برم من


ممنون خاله جونم
فاطمه (مامان آیلین)
4 تیر 91 2:03
آخرش یه روز میآم میخورمت منننننن


نه خاله نخورییی منوووووووووو. بووووس برای آیلین جون و فاطمه عزیزم
فاطمه (مامان آیلین)
5 تیر 91 8:29
راستی اینا کی قراره انگشت تو دهن کردن رو بیخیال شن صبح تا شب کار آیلین همینه انگشتشو میکنه تو دهنش و بعد شم حالش بد میشه دوباره...دوباره و دوباره


واله مشاور ساینا می گفت تا دو سالگی ادامه داره. خدا به دادمون برسه.کاش فقط انگشت می خوردن ساینا که همه چیز خواره
مادر آیاتای
5 تیر 91 23:11
نازی چه ذوقی میکنه.


بله خاله جون ذوقی خیلی خوبه
مامان الینا
6 تیر 91 12:26
سلام .ساینا جون خیلی نازه .خدا واستون حفظش کنه .ممنون به من سر زدین


ممنون عزیز دلم.