سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

نظرات (12)

مامان یسنا گلی
15 خرداد 91 12:35
وای خدایه چه جیگمل شدی توووووووووووووو.بوسسسسسسسسسس


ممنون خاله جون. یسنا جونو ببوس
یاسی خاله هیلدا
15 خرداد 91 12:53
اخی نازی قیافشو سوار تاب . نازی انقدر دوست دارم بچه ها شست پاشونو میخورن. ماشالا ساینا جونم


سلام یاسمن جون. کاشان خوش گذشت. آره منم خیلی دوست دارم. بوووس برای یاسی جون
نفس
15 خرداد 91 13:24
چقده تو خوشكل مي خندي خانومي
انگشتت خوشمزه است؟
به چي خيره شدي اينجوري؟
مراقب خودت باش فرشته كوچولو


واله خاله جون انگشت که خیلی خوشمزس.
به مامانم خیره شدم آخه تازه از خواب بلند شدم شیر می خوام.
مرسی خاله جون شما هم حسابی مواظب آویسا جووون باش
یاسی خاله هیلدا
15 خرداد 91 15:37
سلام عزیزم .هی بد نبود ما کاشانی هستیم زیاد میریم تکراری شده برامون .جاتون خالی بود .بوس برا ساینا و نرگس جون


من کاشانو خیلی دوست دارم ولی تا حالا نرفتم. عاشق کلوچه کاشی و پنیر اونجام. مادربزرگ پدریم مال کاشانه. همینطور زن عمو و شوهر عمه. انشاله همیشه خوش بگذره. هیلدا جونو ببوس البته از طرف خاله نرگس
ازاده مامانه هانا
15 خرداد 91 16:16
قربون اون خنده از ته دلت خالههههههههههههههههه میخورمت الاناااا
نفسییییییی


ممنون خاله عزززیزم.
سمیه- مامان آیسا
15 خرداد 91 18:51
به به چه دخملیه خوشمزه ای. روز به روز ماشاالله نفستر میشی ها.


مرسییییییی خاله جونم درست مثل آیسا جون
مریم مامان عسل
16 خرداد 91 3:53
ساینا گلی تو هم که مثل عسل پاتو میخوری خاله؟!
قربونت برم با این عکسای خوشگلت عزیزم.


ممنونم خاله جون. آره دیگه پا خوشمزس. دوست جونمو ببوس.
مامان سويل
16 خرداد 91 21:14
واااااااااااااااي چه جيگريه اين دخترهمن تا حالانديده بودمش الان ميام مي حورمش يوهوهوهو


نخوری منو خاله جوووووون.
مهسا مامان مرسانا
17 خرداد 91 0:13
ماشاالله


مرسیییی خاله جون
بابا
17 خرداد 91 15:52
قربون اون پا خوردنت برم.
فدای اون لبات برم که جمع کردی.
بلاگردون اون صورت نازت تازه از خواب بلند شدت برم.
همه امید زندگی بابا، ساینا و مامانی مهربونشه.


شرمنده کردین بابایی. بوس از طرف ساینا و مامانیش
sima
18 خرداد 91 10:37
سلام
آخیییییییییییییییی چقده نازه این دخمل هزار هزار ماشاءالله خیلی دوست داشتنیه
با اجازه لینکتون میکنم.
ضمناممنونم که به ما سر زدین .


ممنون عزیزم. وبتون باز نمی شه. اگه سر زدین لطفا آدرس بذارین بهتون سر بزنم.


پیداتون کردم. با افتخار لینک شدید
فرشته ام "امیرحسین"
18 خرداد 91 14:32
ماشاله چه دخمله ناز و خوشگلی. در صورت تمایل شما تبادل لینک کنیم تا این ناناز رو بیشتر ببینم


ممنون به ما سرزدین. با افتخار لینک شدید.