سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

زندگی نیم ساله ما

1391/3/2 22:56
نویسنده : مامان و بابا
1,899 بازدید
اشتراک گذاری

ادامه مطلب

امشب زندگی مشترک من و بابایی 10 ساله شد. باورم نمی شه 10 سال از روزیکه با هم پیمان بستیم تا کنار هم باشیم می گذره. زود نگذشت اما واقعا بدون تو خیلی سخت گذشت. شاید باور نکنی مامانی که از وقتی تو اومدی زندگیمون یک رنگ دیگه شده یک شکل دیگه. معنا داره. هدف داره. می دونیم چرا اینهمه تلاش می کنیم. یعنی می دونی اصلان دیگه نمی تونستیم بدون تو ادامه بدیم.

خداوند تو رو تو سخت ترین شرایط به ما هدیه کرد تا هم قدر زندگیمون رو بدونیم هم بهانه ای برای زندگی پیدا کنیم . غافل از اینکه تو خود زندگی هستی و من این 10 سال خودم رو از حضورت، از بودنت محروم کردم.

6 ماهه دارم نفس می کشم. دارم زندگی می کنم. دارم عشق می کنم . از بودنت از بوییدنت. از لمس کردنت. از وقتایی که تو بغلم می خوابی و خودتو به من می چسبونی انگار سالهای ساله که منو می شناسی. از وقتایی که فقط برای چند ساعت می رم بیرون و وقتی برمیگردم با چنان استقبال گرمی از جانب تو عشقم رو به رو می شم که یادم می ره خستم. از وقتایی که دستای کوچولوی نرمت رو دور گردنم حلقه می کنی و دوست داری راه برم و لالایی بخونم تا بخوابی و من یادم می ره چند ساعته نخوابیدم. الان دیگه شبها گاهی انتظار می کشم تا صدات نازت بیاد و بگی که شیر می خوای و منم با تمام وجودم هر ساعتی که باشه بلند بشم و بهت شیر بدم. انگاری تمام لذت های دنیا تمام خوشی های دنیا با تو معنی می گرفت و من اینو نمی دونستم.

خدایا ازت ممنونم. به خاطر داده ها و نداده هات ازت ممنونم. به خاطر معنای زندگیم ازت ممنونم.

ساینا جونم بعد از واکسن 6 ماهگی که تب هم داره ولی خوب بازی هم دوست داره.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

mamane hilda
3 خرداد 91 13:49
khoda joooooooon, che naz shodi dokhmal


مرسی عزیزم. بووووس
سارا (مامان درسا)
3 خرداد 91 13:53
مبارکهههههههههههههه ایشالا سالهای سال در کنار هم خوش باشین.
من 20 روز بعد از سالگرد ازدواج اولمون حامله بودم
هههههههههه
بوسسسسس


ممنونم سارا جون. اتفاقا خوبه. بوووس
mamane hilda
3 خرداد 91 13:53
khoshbakhtie ziad kenare dokhtare nazet barat arezu mikonam.maham emruz 7sal shodim


مبارکهههههههههههه.
مامان آیسا
3 خرداد 91 19:24
به به تبریک میگم دخملی ناز
نیم ساله شدنت مبارکهههههههههه عزیز دلم


ممنون خاله جووون
یاسی خاله هیلدا
3 خرداد 91 21:20
واییییییییییییییی مبارک باشه ایشالا 100 سالگرد ازدواجتون در کنار ساینا .خیلی مبارکه .ساینا جونم ماشالا مثل همیشه جیگر و خوگشل موگشل. ببوسش


قربونت برم یاسی جوووونم
مامان ترنم کوچولو
4 خرداد 91 22:23
ماشالله عزیزم.نیم سالگیت مبارک.خیلی وقت بود بهت سر نزده بودما.دیگه تکرار نمیشه

ممنونم خاله جون
مهسا مامان مرسانا
6 خرداد 91 20:08
ای جانم....الهی که خداوند مهربون همیشه نگه دار فرشته کوچولو باشه


قربونت برم مهسا جون.
مامان فاطمه گلی
7 خرداد 91 7:36
سلام انشاالله همیشه ساینا جونو داشته باشید ودرکنار هم شاد باشید عزیزم
ماشالله روز به روز داره ناز تر میشه
راستی اهل کدوم استان وشهرید؟


ممنون ناهید جون، من تهرانی هستم.
فاطمه (مامان آیلین)
8 خرداد 91 1:34
۶ ماهگی ساینا جون و ۱۰ سالگی زندگیتون مبارک . الهی که در کنار هم خوشبخت باشین و به روی زندگی بخندین

ممنون فاطمه جووون
مریم مامان عسل
9 خرداد 91 2:58
سلام سلام به ساینا گلی خودم و مامانی مهربونش!
هزار ماشالله به این دخملی خوشگلمون.
6 ماهگیت مبارک خاله جون.
دوستتون دارم.


ممنون مریم جون ما هم دوستتون داریم.
یاسمن مامان رادین
9 خرداد 91 10:02
10 ساله شدن زندگی مشترکتون مبارک

الهی که همیشه در کنار هم بهترینها رو تجربه کنید
ساینا جوونم نیم سالگی شما هم مبارک عزیز خاله


ممنون یاسمن جون.
مائده
9 خرداد 91 14:58
مباركه ١٠ امين سالگرد ازدواجتون ايشالا ١٠٠ سالگي در كنار همديگه سلامت باشين


ممنون عزیزم


ازاده مامانه هانا
11 خرداد 91 15:55
سالگرد ازدواجتون مبارککککککککک عزیزم انشالله خوشبختیتون پایداااااااااااااار
عسسسسسسسسسسله این بچهههههههههههههههههههههههههه
خدا حفظش کنهههههههههههههههههههههه


ممنونم عسیسسسسسسسسم
مادر آیاتای
14 خرداد 91 12:06
مبارکه عزیزم. چه لباس خوشگلی پوشیدی خاله.چه خنده های نازی داری. دوست دارما..


ممنووووون خاله جون