سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

5 ماهگی عشقم به روایت تصویر

1391/2/29 20:50
نویسنده : مامان و بابا
1,346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.

چهارشنبه رفتیم پیش دکتر فلاحی برای چکاپ 6 ماهگی خدا رو شکر همه چیز خوب بود.

گفت موز له شده رو شروع کنیم. سرلاک برنج و شیرم که دوست نداشتی گفت سه میوه یا گندم و شیر بده. تو سوپت کره اضافه کنم.

5 شنبه هم رفتیم بهداشت برای واکسن 6 ماهگی تا الان که دارم می نویسم هنوز 4 ساعت یکبار تب می کنی و باید استامینوفن بخوری. زود زود خوب شو عشقققققم

وزن 7 کیلوگرم

قد 66 سانتی متر

دور سر: 41.5

ادامه مطلب

ساینا ذوق زده

وقتی ساینا از عکس گرفتن خسته شده

ساینا و جغجغه ها

ساینا و جغجغه ها

ساینا خندان

ساینا و دست خوری

عششققققم

ساینا ژست گرفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

یاسی خاله هیلدا
29 اردیبهشت 91 21:33
اییییییییییییییییی جانم .فدای اون خندیدن قشنگت بشم .مموش خیلی جیگری .دوست دارم هوارتاااااااااااا . نرگس جون چه عکسای قشنگی گرفتی لختیه منننننننننننننننننننننننن اخی نازیییییییییییییی


ممنونم یاسمن جون. لطف داری عزیزم
مریم مامان عسل
30 اردیبهشت 91 0:29
الهی فدات شم با اون چشمای درشت مشکیت!
هزار ماشالله عزیزم.
قربون اون جغجغه های خوشگلت بشه خاله.
6 ماهگیت مبارک عزیز دلم.
منم دوشنبه اول خرداد عسلو میبرم واسه واکسن 6 ماهگی.


ممنون مریم جون چشماتون قشنگ می بینه.
فاطمه (مامان آیلین)
30 اردیبهشت 91 7:45
وااای ساینا دخملی هر روز داری نازتر میشی تازشم لباس عکس اولت عین مال آیلینه


ممنونم فاطمه جوون. آیلین جون رو ببوس
یاسی خاله هیلدا
30 اردیبهشت 91 10:59
نرگس جون یه سوال الان واکسن هیبلدا رو زدن سمیه میگفت گفتن کمپرس سرد بذار در صورتی که وقتی 2 ماهگیشو زده بودیم گفتن اگه جای واکسن قرمز شد بذار .حالا چی کار کنیم بذاریم یا اگه قرمز شد بذاریم؟


عزیزم. کمپرس گرم بذار فقط.زود زود خوب می شه
mamane hilda
30 اردیبهشت 91 11:43
khili naz shode dokhmalet maman joooon


ممنونم سمیه جووووون. راستی مامان من عاشق اسم سمیه است. تو گوشیش اسم منو سمیه سیو کرده.
یاسی خاله هیلدا
30 اردیبهشت 91 22:04
مرسی نرگس جون .عوضش سمیه اصلن از اسمش راضی نیست خواهرم چه فعال شده میره همه جا نظر میده


قربونت برم یاسمن جون. آخه دل به دل راه داره عزیزم.
mamane hilda
30 اردیبهشت 91 23:06
elahiiiiiiiiiiiiiiiiii
mamane hilda
30 اردیبهشت 91 23:08
mamnun az rahnamaeet narges jooon.doa kon ziad tab nakoneh hili kocholoo


انشاله که هیلدا جونم همیشه خوب باشه. بووووووس
مامان یسنا گلی
31 اردیبهشت 91 12:39
وای چه جیگمل شدی عسلم.روز به روز خوشمل تر میشا.ماشاالله به این خوشگل خانوم.بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان فاطمه گلی
31 اردیبهشت 91 23:05
خاله فدات شه ساینای گلم قربونت برم چقدر خوشگل ترشدی توچشات یه مهری هست که آدم دلش می خواد بخورتتبوس بوس بوسسسسسسسسسسسس

مامان سایناگلی سلام عرض می کنم سایناروبه جای من یه بوس آبدارکن خوب


قربونت برم ناهید جون. چشمات قشنگ می بینه عزیزم.
مهسا مامان مرسانا
2 خرداد 91 18:10
هزار ماشاالله
سارا (مامان درسا)
2 خرداد 91 19:05
مبارک باشه خاله جون 5 ماهگیت عزیز دلم بوسسس


مرسی عزیزم