سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

یک روز با ساینا

1391/2/21 9:10
نویسنده : مامان و بابا
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم، سلام عشقم، سلام جونم، سلام هستی من

خیلی وقته می خوام بیام و برات بنویسم اما واقعا وقت نمی شه. صبح ها قبل از اینکه بابایی بره سر کار شما بیدار می شی و کلی با خنده های بی صدات دلبری می کنی. بابابی هم کلی ذوق می کنه و شما رو بغل می کنه تا برید با هم صبحانه بخورید. آخه بابابی اعتقاد داره از همین الان شما باید کنار ما غذا بخوری. حالا یا ما می یاییم رو زمین می شینیم یا شما سر میز ما رو همراهی می کنید. قبل از اینهم که من از خواب بیدار بشم تو بغل منی و بابایی رفته و من می مونم و شما. بیدار و سرحال. آماده بازی

معمولا تا 10 صبح بیداری بعدش کمی غر غر می کنی که خوابت می یاد و مامان با شیر یا لالایی خوندن شمار رو می خوابونه. البته فراموش نشه که فقط تو بغل خوب می خوابی به محض اینکه توی تختت می ری فقط 10 دقیقه طول می کشه کی بیدار شدی و غلت زدی و داری بازی می کنی. زودم که حوصلت سر می ره و مامان می یاد و شما رو بغل می کنه و راه می بره و بازی می کنیم. البته خدا پدر و مادر اونکه روروئک رو آفرید بیامرزه که اگه نبود من باید 24 ساعت روز زو کامل کنار شما می نشستم و بازی می کردیم. اونوقت می دونی چی می شد. همه کارکنان رستوران سر کوچه تا چند ماه دیگه می رفتن مکه.

تو غلت زدنم که حرفه ای کامل شدی. دقیقه ای تنها بمونی اونطرف خونه می شه پیدات کرد. همین دیروز رو زمین بودی رفتم تا برنج رو دم کنم. برگشتم دیدم نیستی. هر جایی رو نگاه کردم نبودی. تا اینکه دیدم بله خانوم زیر مبل تشریف دارند و برای جغجغشون آواز می خونن. الهی من قربون اون آواز خوندنت بشم.

خلاصه تا شب که بابایی بیاد کار ما بازی و خواب و خوراکه. البته بگم که عاشق حریره بادومی. آخه عزیز جون می گه نی نی ها زیاد حریره بادوم دوست ندارند ولی شما عاشقشی. برعکس فرنی نمی خوری. از دیروزم که سوپ رو شروع کردیم و شما با اشتهای زیاد اونو می خوری. کلا غذا خور شدی اساسی. البته شیر که کامل سرجاشه. اگر هم تو روز با غذا سیر بشی حتما شب ها جبران می کنی.

شب هم که بابایی خسته می یاد بازم دلبری و قهقهه زدنهات شروع می شه. اونهم حسابی. البته اگه وقت اجازه بده بعد ازظهر میریم پارک روبه روی خونه. البته زیاد برات فرقی نمی کنه. دوست داری محیطتت عوض بشه ولی من بشینم و باهات حرف بزنم رو بیشتر دوست داری. ساعت 9 هم که شب بخیر کوچولو می گن و شما آماده خواب.شیر می خوری و می خوابی تا صبح.

الهی مادر فدای اون چشمای براق مشکیت بشه که تازگی ها وقتی به من نگاه می کنی تا عمق وجودم مادر بودن رو احساس می کنم. به خاطر این احساس زیبا ازت ممنونم.

اولین نشستن

قربونت برم

مامان جان اینها مثلا تزئینات لوستر اتاقتونه که خیلی هم دوست داری بگیریشون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مریم مامان عسل
21 اردیبهشت 91 3:02
عزززززززززززززیییییززمممممممممممم
قربونت برم من دخترک مظلوم خاله.
شما هم که تقریبا حکایت روزانه تون مثل ماست! وای که چقدر غذا درست کردن با این بچه هایی که یک لحظه هم نمیشه تنهاشون گذاشت سخته!
عسل هم حریره بادوم دوست داره. کلا همه چی دوست داره. سوپ فرنی بستنی و.....
فقط خوراکی باشه!!!
راستی دخملی ما هم که قل خوردن رو یاد گرفته و ازین سر تا اون سر خونه غلت میزنه اما سینه خیز نمیکنه اصلا. چقدر شیطونن این فسقلیها!
مامانی خوب چرا یه عکس نذاشتی دلمون واشه؟ ساینا خوشگلمو ببوس از طرف خاله مریم.


ممنون از لطفت مریم جون. ساینا کمی خودشو هل می ده جلو ولی باید زیرش نرم باشه. چشم عکس هم می زارم. آخه عکس ها تو لپ تاپه باباییشه صبح می بره شب می یاره.
یاسی خاله هیلدا
21 اردیبهشت 91 10:43
وایییییییییییییییی خدایا چه بزرگ شده ماشالا .اخی نشستنشو ببین .اخی مامانش نی نی از چند ماهگی تو روروئک میشینه خواهرم میخواد بخره.وای خاله دخترتون که خواننده هم هست کنسرت نمیزاره ؟مهمون زیاد دارها منو دوستامو و هیلدا و مامانش میایم کنسرت ساینا جووووون میترکونیم .هیلدا هم که عشق دنس


یاسمن جون روی روروئک نوشته از 7 تا 12 ماه. ولی من دیگه بریده بودم خودشم خیلی دوست داشت از دکترش پرسیدم گفت اشکالی نداره می تونه بشینه ولی زیاد نه.
خاله جون به زودی کنسرت داریم. انشاله با هیلدا جون تمرین می کنن سالن برج میلاد رو می گیریم همه رو دعوت می کنیم به کنسرت جیغ جیغوها.
سحر مامان آراد
21 اردیبهشت 91 12:22
یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم.

روز مادر مبارک


ممنون عزیزم روزت مبارک.
خانمی
21 اردیبهشت 91 12:44
سحر مامان آراد
21 اردیبهشت 91 13:46
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک


روزت مبارک
سارا (مامان درسا)
22 اردیبهشت 91 16:31
هزار ماشالا به این دخمل شیطون.
با اجازه لینک شدین


ممنون، با افتخار لینک شدید.
مامان یسنا گلی
23 اردیبهشت 91 9:58
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه «مادر» است. زیباترین خطاب «مادر جان» است. «مادر» واژه ایست سرشار
از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک


ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مادر آیاتای
23 اردیبهشت 91 12:30
مامانی ساینا جون روزتون مبارک.انشاله سایه پر مهرتون سال ها بالا سر خانواده و ساینا جون باشه.


ممنون عزیزم روز شما هم مبارک.
یاسی خاله هیلدا
23 اردیبهشت 91 19:54
سلام روزتون مبارک .
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$
آپم زود بیاین

ممنون عزیزم
مهسا مامان مرسانا
23 اردیبهشت 91 20:28
عزیزم روزت مبارک......اولین سال حضور فرشته کوچولوتو در این روز زیبا تبریک میگم و امیدوارم همیشه لحظات شیرین و اینده ای روشن پیش رو داشته باشین....


ممنون مهسا جووون
mamane hilda
23 اردیبهشت 91 20:28
salam mamane sainaye dust dashtani.manam avalin sale madar budanetunro tabrik migam .omidvaram khoshbakhtisho bebini golam


ممنون مامان سمیه عزیزم
الهام مامان یاسمین
24 اردیبهشت 91 10:44
عزیزم روزت مبارک.
ساعت 9 می خوابه
مامانش چیکار کردی که اینجوری شده یاسی ما 2 به زور می خوابه


ممنون عزیزم. از اول ساعت 10 که می شد چراغ ها رو خاموش می کردم و براش لالایی می خوندم. مقاومت می کرد ولی بالاخره تسلیم شد.حالا هر جا که باشیم ساعت 10 دیگه خوابه


مهسا مامان مرسانا
24 اردیبهشت 91 21:03
مائده
24 اردیبهشت 91 22:59
به به اين دخمل خوشگل ما چه قشنگ يادگرفته بشينه
هستی مامان
27 اردیبهشت 91 9:07
دوست خوبم وبت بسیار زیباست به من هم سر بزنید و اگه دوست داشتی منو به اسم عنوان وبلاگم لینک کنید من شمارو به چه اسمی لینک کنم


ممنون عزیزم. منم با اسم وبلاگم لینک کنید.
ازاده مامانه هانا
11 خرداد 91 15:48
واااااااااااااااااای من چقد عقبم از همه چیییییییییییی دلم برات تنگ شده بود ساینای من چقد بزرگ شدیییییییی ماه مننننننننننننننن
قربونت بشمممممممممم
شیطون خالهههه


خدا نکنه خاله جووونم