سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

9 ماه گذشت

1391/5/28 18:14
نویسنده : مامان و بابا
586 بازدید
اشتراک گذاری

دو و نیم ماهگی

این عکس ها تو گوشی موبایلم جا مونده بود. چقدر بزرگ شدی نازنینم.

ماشاله

حالا می فهمم با تو بودن عین زنده بودن است

دو ماهگی

دو و نیم ماهگی خونه مامان بابایی

سه ماهگی خونه مامان ژاله

سه ماهگی

4 ماهگی روز سوم عید

نوروز 91

هفت ماهگی

شش و نیم ماهگی

شش و نیم ماهگی

پنج و نیم ماهگی

هشت ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

یاسی خاله هیلدا
28 مرداد 91 18:46
عزیز دلم 9 ماهگیت مبارک .قربون لبات برم که از اول انقدر خوشگل بوده .چچلم که بودی مثله هیلدا . عزیزم یه عالمه بوس


ممنون خاله مهربونم. آره دیگه دسته چچلی ها بودیم که الانا دیگه مو داریم. بوووووووووس
مامان آرشیدا کوچولو
29 مرداد 91 0:16
فرشته کوچولوی نازنازی منم یه عکس ازت دارم تو وبم هـــــــــــــــــــا
اونجا هم خیلی نازی 100 لبخند از 100چهره


ای جانم کجاست عزیزم. من ندیدم؟
می بوسمتون


دیدم. اونجا بین 2 تا سه ماهگیشه. کلی ذوقیدم.
نفس مامان آویسا
29 مرداد 91 17:40
ای جانم
از کوچیکیش هیچ فرقی نکرده فقط بزرگتر شده

خونه مامان بابایی یا سمساری


ممنون خاله جون. حالا باید از نزدیک ببینی. اینطوری لطفی نداره. مامان بابایی هنرمنده همه هنرهای دستی رو بلده، همه بافتنی های ساینا کار دست ایشونه.
الهه مامان روشا جون
31 مرداد 91 21:46
سلاممممممممممممممم.وای خیلی دلم تنگ شده بود واستون.باور کن نیم ساعت نیست اومدیم گفتم بیام بهت سر بزنم.
خاله جون خیلی عکسات قشنگ بودن کلی ذوق کردم.
راستی رانندگی هم بلد بودی و ما خبر نداشتیم؟؟؟؟
نرگس جونم یه عالمه دلم واست تنگ شده بود.خیلی به یادت بودم


قربونت برم عزیزم منم دلم کلی تنگیده بود. چند باری سر زدم گفتم شاید اومده باشی. انشاله که خوش گذشته. ممنون به یادم بودی. یه عالمه بووووووووووس
فرشته ام "امیرحسین"
31 مرداد 91 23:24
چقدر زود میگذره دوران نوزادی بچه ها انشاله همیشه سالم باشن. ساینا جونم دوستت دارم راستی مامانی رمز برای من نیومده


واقعا همینطوره عزیزم. اونقدر زود می گذره که گاهی یادم می ره ساینا اونقدر کوچیک بود. اومدم.
مریم مامان عسل
1 شهریور 91 7:31
ای جانم فداش شم مموشی خاله مریم!
از همون اول جیگر بدی عزیزم.
منم ازین عکسای جامونده زیاد توی گوشیم دارم.
کو وقت که بریزمشون روی کامپیوتر؟
یک میلیون عکس از عسل دارم همش درهم و برهم! نمیشه مرتبشون کرد. یه صبح تا شب وقت میگیره.


خدانکنه خاله جون. مگه با این وروجک ها وقت هم پیدا می شه؟؟؟؟؟؟؟ بووووووس
soli مامان ادرینا
2 شهریور 91 13:15
اخی نازی چه زود میگذره واقعا
خدا حفظش کنه این فرشته زمینی برات عزیزم


ممنون عزیزم. فرشته شما هم خیلی نازه. ببوسش
دخمـــــــلی (✿◠‿◠)
6 شهریور 91 19:49
ای جونم چه نانازن


بوووووووس
دخمـــــــلی (✿◠‿◠)
6 شهریور 91 23:12



بوووووووووووس