سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

8 ماهگیت مبارک پرنسسم

1391/4/28 22:17
نویسنده : مامان و بابا
3,956 بازدید
اشتراک گذاری

8 ماه از بهترین روزهای خدا سپری شد. 8 ماهی که با تو عزیزترینم نفس کشیدم و زندگی کردم. شیرینی با تو بودن رابا هیچ شیرینی دیگری نمی توانم توصیف کنم. تو تنها بهانه من برای بودنی. تنها فرشته ای که به من توان ادامه این مسیر را می دهی. تو خود آرزوهایی. تمام آرزوهایم.


 

 

 

ادامه مطلب رو از دست ندید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان آرشیدا کوچولو
29 تیر 91 12:19
عسسسسسیس دل خاله تولدت مبارک 240 روزگی شما هم مبارک فرشته کوچولو


ممنون خاله عزیزم.
مامان آرشیدا کوچولو
29 تیر 91 12:21
مامانش اسباب بازی های جدیدش رو بگو دیگه دلمون آب شد بس که منتظر شدیم


چششششششم خاله.
یاسی خاله هیلدا
29 تیر 91 13:24
عززززززززززززززززززیزززززززززز دلم من عاشقتم چه جیگری شده ماشالا .عکساش عالی بوووووووووووود .8 ماهگیت مبارک پرنسس


ممنون خاله جووووونم. من عاشق شمام. بوووووس
یاسی خاله هیلدا
29 تیر 91 13:25



بوووووووس
الهه مامان روشا جون
29 تیر 91 17:25
سلام مامانی.مرسی که بهمون سر زدی و تولد روشا جون رو تبریک گفتی.
امروز یکی از بهترین روزهای عمرم بود و اطرافیان با تبریکاتشون شادی منو چند برابر کردن.
من این محبتت رو هیچ وقت فراموش نمی کنم.چون دخترم تمام وجودمه.


عزیز دلم انشاله همیشه کنار روشا جونم شاد باشی. دوستت دارم.
الهه مامان روشا جون
29 تیر 91 17:27
ساینا گلی 8 ماهگیت مبارککککککککککک.دوستت دارم عزیز دلم.قربونت برم که انقدر خانم نشستی و دست به شمع نمیزنی مثل بعضیا.


قربون بعضی ها هم ما بشیم. البته خاله جون دستشونو کرده بودن تو کیک. کافیه همون
یاسی خاله هیلدا
29 تیر 91 20:17
راستی نرگس جون این عکسارو شما گرفتی ؟
اخه دیدم دوربینش انگار حرفه ایه میخواستم ببینم چه مدلیه اخه منم میخوام حرفه ای بگیرم برای همین پرسیدم


نه عزیزم من نگرفتم. منو این حرفه ای بازی هااااا. این عکسارو آقای رحیمی که یک عکاس حرفه ایه گرفته. کارش کودک نیست منتها چون ما باهاش کار می کنیم لطف کردن این عکسارو از ساینا گرفتن.
فقط می دونم دوربین حرفه ای دوربینیه که روش بتونی لنز سوار کنی. خیلی مهمه. جای فلاش جدا هم باید داشته باشه. مال من نیمه حرفه ای و متاسفانه نمی شه روش لنز جدا سوار کرد. بوووووووووس


یاسی خاله هیلدا
29 تیر 91 21:30
مرسی عزیزم .بوووووووووووووس


خواهش گلم بووووووووس
فرشته ام "امیرحسین"
29 تیر 91 23:01
هشت ماهگیت مبارک ساینا جونم .چقدر زود میگذره روزای کودکی بچه هامون انشاله همیشه سالم و با طراوت باشن


واقعا همینطوره خیلی خیلی زود می گذره.
لی لی (مامی پارسا و پانیسا)
30 تیر 91 11:15
8 ماهگیت مبارک پرنسس خانوم


ممنون عزیزم.
سارا (مامان درسا)
30 تیر 91 15:56
هشت ماهگیت دخمل گلمون مبارک باشه


ممنون عزیزم.
مامان الينا
30 تیر 91 23:39
واي الهي فدات بشم ؛خيلي خيلي نازي خاله جون ؛دلم ضعف ميره شما رو بغل كنم واي ديگه طاقت ندارم .مامانش خيلي نازه ماشااله ؛هميشه براش وان يكاد بخون؛آيت الكرسي بخون


ممنون عزیزم. شما هم خیلییی ماهیییی خاله جونم. قربون دل بزرگت برم. لطف می کنی پیش ما می یای. بوووووووووس برای فرشته کوچولو و مامان گلش
مامان الينا
30 تیر 91 23:44
ماماني قدرشو بدون؛تو خيلي خوشبختي كه ساينا رو داري .اين فرشته خيلي نازه قدرشو بدون


ممنونم عزیزم. چششششششششمممممممم
soli مامان ادرینا
31 تیر 91 1:02
8 ماهگیت مبارک خانم خوشگله با اون خنده های نازتتتتتتتتتتتت

عزیزم چه عکسای خوشگلی میگیری افریننننننن
حسابی دخملمتو از طرف من ببوسسسسسسسس فرشته ناززززز


ممنون عزیزم. البته عکس ها رو من نگرفتم. به من این هنرمندی ها نمی یاد. آدرینا جونو ببوس. اونکه ماههههههه
الهه مامان روشا جون
31 تیر 91 2:02
وای عاشق اون عکس لختیت شدم خالهههههههههه.
یه روز بیا پیشمون تا ه دور از چشم مامانت حسابی بچلونمت.
نه نمی چلونمت قورتت میدم از بس خوشمزه ایییی(با حرص خوانده شود)
نرگس جون عکسافوق العاده بود


ممنون عزیز دلم. اتفاقا منم می خواستم دوستشو قورت بدم. چه تفاهمی.
مامان یسنا گلی
31 تیر 91 9:08
8 ماهگیت مبارک عزیز دلمممم.
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی
عکسات بی نظیر قربونت برمم.ماهیییییییییی توووووووووو.
دوست دارممممممممممممم


ممنون خاله جون. روی ماه دوستمو ببوس. ما هم شما رو خیلی دوست داریم.
فاطمه (مامان آیلین)
31 تیر 91 16:40
هشت ماهگی ساینا جونم مبارک ....چقدر خوشگل شده عروسک خاله


ممنون خاله جون. دلم حسابی برای آیلین جون تنگیده. ببوس گل دخملی رو
مامان ترنم کوچولو
31 تیر 91 23:25
وااااااااااااااااای چه عسکای نازی .
شاد و سلامت 80 ساله شی عشقم.
8 ماهگیت مبارک


ممنون خاله جون 8 ماهگی ترنم جونم مبارک
مامان سویل
1 مرداد 91 12:35
عزیزم8ماهگیت مبارک


ممنون عزیزم.
mamane hilda
1 مرداد 91 13:42
salam azize delam .dokhmale naz koli khoshgelo khanoom shodi jigar khanoom.ta tirazhe umade budio bema khabar nadadi biam shekle maheto bebiniam dokhmali.vaght ziade golam .axat khiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ghashag bud.


ممنون عزیزم. چششم این بار خبر می دم. منم خیلی خیلی دوست دارم شما و هیلدا جونمو و البته خاله یاسی فراموش نشه رو ببینم. هزار تا بووووووووووووووس برای مامان گل و شکوفه هلوی خودممممم
ناهیدمامان فاطمه گلی
3 مرداد 91 12:11
به به 8 ماهگی دختر گلمون تموم شدبه سلامتی مبارکه خاله جون چه عکسهای نازی گرفتید چه کیفیتی
چه خوشگله خنده هات ساینا جونم
مامانی دست گلت درد نکنه
راستی من هم قصددارم یه دوربین خوب بخرم میشه مشخصات دوربینتونو به منم بگید اخه کیفیتش عالیه
بوس برای مامن خوب وساینای گلم


قربونت برم عزیزم من اون عکسا رو نگرفتم. چشم مشخصات یک دوربین خوبو ازشون می گیرم بهتون می گم گلم. بوووووووووس
مامان الینا
4 مرداد 91 18:30
خصوصی


ممنون عزیزم. امیدوارم همینطور باشه که می گی.