سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

نی نی پلاس

1391/4/22 13:20
نویسنده : مامان و بابا
23,287 بازدید
اشتراک گذاری

ساینا جونم در مجله نی نی پلاس تیر ماه 1391


 

امروز رفته بودم بیرون با خودم فکر کردم من دو ماهی می شه عکستو دادم برای چاپ . رفتم مجله رو بگیرم که البته دیدم 1000 تومن گرون شده خدا رو شکر. ولی خوب وقتی عکست رو دیدم کلی خوشحال شدم و البته ناراحت که چرا عکس بهتری ندادم. ولی عیب نداره. برای یادگاری بود.

 

 

دوستت دارم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

یاسی خاله هیلدا
22 تیر 91 14:06
اخیییییییییییییییییییییی نازی .منم میرم میخرم حتماااااااا


مرررررررسی خاله مهربووووون
سارا (مامان درسا)
22 تیر 91 17:29
ای جونم
حتماً میام و یه وبلاگ میسازم سمیرا جون مرسی عزیزم از پیشنهادت


خواهش عزیزم اینطوری بیشتر می تونیم با هم باشیم. بوووس برای مامانی و درسایی
جهنم فرشته ها
22 تیر 91 19:00
ممنون از اینکه به ما سر زدید.انشاله خداوند فرشته کوچولوتون رو براتون نگه داره.بازم به ما سر بزنید


ممنون از شما
سیما مامان هلیا
24 تیر 91 7:21
ای جونم چه عالی.


ممنون عزیزم
مامان الينا
24 تیر 91 8:06
عزيزم من اومدم هرچي پيام ميدم متوجه نميشي دوستم


شرمنده به خدا. گاهی صفحه رو باز می کنم کاری پیش می یاد می رم یادم می ره ببندمش. آلزایمر گرفتم
ما (من و گاهی بابا)
24 تیر 91 12:20
چه با مزه !



انشاله به زودی برای شما
مریم مامان عسل
24 تیر 91 16:13
آخی عزیززم
گل منه ساینا.
مامانی عکس دخترمون خیلی هم قشنگه!


ممنون عزیزم. بووووووووووووس برای مریم جونم و عشقم عسل
مائده
24 تیر 91 22:12
إإإ من هفته پيش اين مجله رو گرفتم عكس ساينا جونمديدم ولي نشناختم قرررربونش برم


اتفاقا یک پست با همین عکس داشتم مال 3 ماه پیشه. ممنون عزیزم
الهه مامان روشا جون
25 تیر 91 1:10
الهی فدات بشم که اسمت به مجله ها هم رسیده.کی بشه واسه قبولی دانشگاه عکستو جزو 3 نفر اول ببینیم؟؟


ممنون خاله جووونم. آهاااا جزو 3 نفر اول. بوووووووس
مادر آیاتای
25 تیر 91 11:25
آخی نازی.چه کار خوبی کردید.خدا حفظش کنه.چشماش برق خاصی داره و با آدم حرف میزنه.دوستش میــــداریــــــم.....


ممنون عزیزم. ما هم شما رو دوست می داریم. بووووس
الناز(مامان بنیا
25 تیر 91 12:38
ای خدا ببین چقدر جیگر شده خاله جان قربونت برم


خدانکنه خاله جون. بنیای عزیزمو ببوس
مامان پارسا جیگر
25 تیر 91 21:42
چه دخمل ناز و قشنگی خدا حفظش کنه مامانی خوشحال می شم به پارسا جون هم سر بزنید و دوستان خوبی برای هم باشیم.


ممنون عزیزم. منم خوشحال می شم.
مامان الينا
26 تیر 91 12:25
كجا رفتي يهو ؟ خصوصي داري عزيزم


ممنون. عااالی بود
مامان الينا
26 تیر 91 15:24
گلم نديدمت داشتم نهار ميخوردم ببخشيد ! راستي رمز به من ندادي !


قربونت برم. اومددددم.
الناز(مامان بنیا
27 تیر 91 14:45
راستی من عکسشو دیروز دیدم تو مجله ای جان


بوووووووس
کودک فردا...
22 بهمن 91 0:01
مشاوره تلفنی روانشناختی کودک و نوجوان در تهران و سایر شهرستان ها برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کودک فردا مراجعه فرمایید به امید شادی شما و ساینا کوچولو