سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

روزشمار زندگی ماه سوم

1390/12/17 19:26
نویسنده : مامان و بابا
587 بازدید
اشتراک گذاری

خوب آروم جونم، بریم سراغ سومین ماه زندگیت و کارهایی که یاد گرفتی:

  • 2 بهمن خوب دیگه جغجغه رو دوست داری. صداش توجهت رو جلب می کنه.
  • 5 بهمن حواست رو جمع کن.تو چشمام نگاه کنی دیرتر می خوابم.
  • 6 بهمن سعی می کنی غلت بزنی البته تا نیمه.
  • 11 بهمن ذوق می کنی (گیی)
  • 13 بهمن اولین جشن تولد (تولد دینا جون)
  • 15 بهمن پایکوبی
  • 16 بهمن بابا سیروس رفت.
  • 17 بهمن با نگاهت هر کسی که راه می ره دنبال می کنی.
  • 17 بهمن مکیدن لبهات
  • 19 بهمن گردنت رو سفت می کنی تلویزیون ببینی.
  • 19 بهمن وزنت از 5 کیلو گذشت
  • 21 بهمن تقلید رفتاری. بابایی سرش رو تکون می ده تو هم تکرار می کنی.
  • 21 بهمن منو بلند کنید روی پاهام بایستم
  • 25 بهمن برگشتن به سمت صدای آشنا
  • 27 بهمن کوچکترین مهمون عروسی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا مامان مرسانا
9 اسفند 90 12:54
عزیزم 3 ماهگی دخملی میارک...چه کار جالبی کردی روز شمار زدی....دخمل نازی هم داری


ممنونم خاله جون به ما سر زدین.
مامان ترنم کوچولو
9 اسفند 90 13:30
مامان فرزانه
16 اسفند 90 23:27
سلام خوبی عزیزم ممنون سر زدی رفتم ولی سایت باز نشود ساینا خانمم خوبه از طرف من ببوس شب خوش دوستون دارم


ممنون مامان فرزانه.
مامان فرزانه
17 اسفند 90 0:44
ممنون برای معرفی سایت دیدنی بود من رفتم قسمت زایمان نگاه کردم