سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات کودکی ساینا

به بهانه 300 روزگی عزیزترینم

1391/6/28 14:33
نویسنده : مامان و بابا
3,141 بازدید
اشتراک گذاری

پارک لاله ٢٤/6/91 ساعت 18:00

فقط 65 روز دیگه تا تولدم مونده.

 

ساینا ذوق زده

ساینا کنجکاو

 دخملی معترض می گه چرا نمی زارید چمن ها رو بکنم و بخورم.

 اینجا برام ژست گرفته

اینهم یه ژست دیگه

 ما اینجا رو نشون کرده بودیم بیاییم عکس بگیریم دیدم پیشی جان جلوس فرمودن

 

ساینا جون مجبور شد بشینه اون بالا روبروی پیشی جان

این نمونه ای از ترس ساینا جونه

چطوری بهش نگاه می کنه. دورت بگردم مادر

بالاخره پیشی جان لطف کردن تشریف بردن و ساینا جون رفت جای ایشون

ولی هنوز نگاهش به پیشی مونده 

و ادامه نگاه

اینجا هم مدل موهاشو عوض کردم ولی حاضر نشد شونه رو پس بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

یاسی خاله هیلدا
25 شهریور 91 20:41
عززززززززززززززززیزززززززززززززز دلم عاشقتم
300 روزگیت مبارک خوشگل خانوم
عاشق تمام عکساتو ژستاتم
خاله کلی دلم ضعف رفت این چه کاریه با ما میکنی اخه
نگااااااااااااه چه نگاهی به پیشیه میکنه عززززززیززم
کلی دوستم دارم و دلم میخواد زود زودببینمت و بخورمت


میسییییی خاله جون از اینهمه محبتت.
ذوق زده شدیم خداییش
شما منو بخور مامانم جایگزینشو داره.چشمک
بوووووووووووووس
مامان آرشیدا کوچولو
25 شهریور 91 23:33
قبون اون ژست های خوکشلت ساینا تو خودت از پیشی ملوس تری که اونجا نشستی


قربون خاله مهربون. بووووووووووس
فاطمه مامان آیلین
26 شهریور 91 1:57
ای جونم خوشمل خاله جیگل خاله نخودی فندق عسل .... وای خیلی دوست دارم خاله .با این عکسات احساساتمو جریحه دار میکنی آخه نمیشه از نزدیک دیدت و یکم چلوندتتتتت .


ممنون خاله جونم. شما همیشه به من لطف دارید. می بوسمتووووووون
منا مامان الینا
26 شهریور 91 9:45
سلام عزیز دلم
300 روزگیت مبارک خوشکل خانوم انشااااااله 3000000000000000 روزگیت را جشن بگیری جینگول بلا



ممنون خاله جوووونی. الینا جونو ببوس
یاسمن مامان رادین
26 شهریور 91 9:59
300 روزگیت مبارک عزیزم.

الهی فدای اوون قیافه نازت بشم که معترضی برای کندن چمن.نمی دونم چمن کندن چقدر لذت داره که بچه ها اینقدر اینکار رو دوست دارن.

الهی قربوون اوون چشمای نازت که اینقدر خوشگل به پیشی و رفتنش نگاه میکنی عزیزم.واااااااااااااای عاشقتم


ممنون عزیزم. از الان گیاه خوار شدن با این گرونی. خدا نکنه عزیزم. رادین جونو ببوس
الهام مامان یاسی طلا
26 شهریور 91 10:13
عزیز دلم 300 روزگیت مبارک ایشالله 300 ساله بشی خوشکل خاله

من هر وقتی ساینا گلی رو میبینم که اینقده مرتب و شیرینه دلم می خواد حسابی بوسش کنم

این هم واسه مامان گلش که دلمون براش یه ذره شده


ممنون عزیزم. منم دلم برات تنگ شده. ممنون از محبتت. می بوسمتون
الهه مامان روشا جون
26 شهریور 91 10:53
الهی فدات بشم دتا حالا که خیلی خانوم بود دو ماه دیگه خانوم ترم میشی.الهی بگردم واقعا ساینا گلی من داره یک ساله میشه؟؟؟؟؟؟؟
قربونت برم 300روز از زمینی شدنت گذشته ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی.
خیلی عکسات با مزه بود خودتم که ملوس و ناز میدرخشیدی.قربون اون وایسادن و نگاه کردنت به پیشی.عاشقتمممممممممم


ممنون خاله مهربونم.
آره دیگه ما نی نی ها تند تند بزرگ می شیم.
دوستتون دارم خیلی.
بووووووووس
سارا (مامان درسا)
26 شهریور 91 15:33
قربون شمابرم من خاله جونی
مامانی دخمل ما هم همینطوره شونه رو میگیره و پس نمیده !!!!



خدانکنه خاله جونم. بله همیشه. قسمتی از خورد و خوراکشه. بووووووووس
مامان آنیا
27 شهریور 91 10:17
مبارک باشه عروسک خاله چقدر عکسهات قشنگ شده دست مامان درد نکنه چه عکسهای زیبایی گرفته قربون خودتو اون مدل موهات برم که دل می بره 1000 تا مامان جون اگه خواستی دوباره بری پارک لاله به من هم بگو بیام نزدیکه به من
تا عروسکمو از نزدیک ببینم و بخورمش


ممنون عزیزم. چشممممم چه جالب ما هم نزدیکیم به پارک لاله. ببوس خانوم خوشگله رو.
مامان آویسا
27 شهریور 91 12:38
یعنی چی که پیشیه جای ساینا خانوم نشسته
مامانی حسابی با دخترتون خوش می گزرونیا


قربونت.پیشی پرو دیگه. شما هم میرسی به خوش گذرونی به همین زودیا. بووووووس
مامان ترنم
27 شهریور 91 15:44
جونم ، مبارك باشه عزيزم . خاله تا حالا كسي به شما گفته كه خيلي خيلي نازي ماشاالله مي بوسمت عزيزم.


ممنون خاله مهربوووونم. دوستمم ماهه ماشاله. بووووس
مامان ترنم کوچولو
27 شهریور 91 22:26
دختر ناز و خوشگل روزت مبارک


ممنون خاله مهربونم
یاسی خاله هیلدا
27 شهریور 91 23:11
روزت مبارک دختر خوشگل و نفس


ممنون خاله یاسی جوووون
مامان یسنا گلی
28 شهریور 91 9:55
عزیز دل خاله ساینا جونم روز دختر مبارک عسلم.
امیدوارم تا همیشه یه دخمل خوب و نمونه باشی.بوسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون خاله مهربونم. بوووووس
مامان هلیا
28 شهریور 91 10:47
سلام
دختر ناز و خوشگل روزت مبارک ان شاءالله همیشه باعث افتخار مامان و بابا باشی .


سلام خال جونی
ممنون
مامان سویل
28 شهریور 91 11:12
سایناجونم روزت مبارک ممنونم که بهمون سر زدین


ممنون عزیزم
مامان سونیا
28 شهریور 91 17:36
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری

و به تمام خواسته های زندگیت برسی

عرض تبریک به بهترین دختر دنیا

روز دختر مبارک



ممنون عزیزم
مائده(ني ني بوس)
28 شهریور 91 22:44
300 روزگيت مبارك ساينا جون.هميشه به گردش و تفريح


ممنون عزیزم. بوووووس
مامان آویسا
29 شهریور 91 0:45
روزت مبارک جیگر خاله


قربون خاله مهربون. بووووووس
مامان آرشیدا کوچولو
29 شهریور 91 1:51

ممنونم 1000000 تا بوس خبرت میکنم
دلبری قراره برا تولد آرشیدا بریم اصفهان بعدش هم خواهر شوهرم دعوتمون کرده شمال
نتیجه ارشد هم اومد امسال هم دوباره جزء تکمیل ظرفیتم اگه اهواز بشه خیلی خوبه
الان دارم تدارکات تولد جوجوهی رو میبینم لباسش آماده شده تزئیناتش مونده
میدونم هر لحظه رو باید برا آموزششون غنیمت شمرد
اگه ارشد روانشناسی بیارم احساس میکنم بهتر میتونم باهاش کار کنم

قربونت برم. راستش بیشتر آموزش هاش مال دو سال به بالاست. عجله نکن. انشاله تولد جوجوهی هم عاااالی برگزار می شه. انشاله ارشدم قبول می شی. من که شرکت نکردم. انشاله در چند سال آینده.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 شهریور 91 5:26
سلام ممنون به وبلاگمون اومدی عزیزمسایناخوشگله ۳۰۰روزگیت مبارک ۳۰۰ساله بشی عزیزم روزتم مبارک عسل خانومیهمیشه شادوسلامت باشی


ممنون خاله جونی. بوووووووس
مامان فرزانه
29 شهریور 91 13:56



بووووس
الناز(مامان بنیا
29 شهریور 91 15:13
ای خدا چه ناززززززززززززززززززززززززززززززززززی


بوووووووووووووس
mamane hilda
29 شهریور 91 17:02
bah bah che dokhtare khoshgeli che khosh akhlagh cheghade khanumm bah bah bah bah asheghe zogh kardanet shodam


قربون خاله مهربونم برم من. ببوس هیلدای نازمو. بووووووووووس
فرشته ام "امیرحسین"
29 شهریور 91 23:26
چه عکسای قشنگی انشاله همیشه با مامانی و بابایی خوش بگذرونی عزیزم


ممنون عزیزم. بووووووووووووووس
مریم مامان عسل
30 شهریور 91 17:51
وای که شما چقدر شیرینی پرنسس من!
قربون همه جور مدل موهات!
گردش خوش گذشت؟
عجب پیشی اخمویی هم بوه ها!


قربون خاله مهربونم. آره پیشیش گمونم آقا بود. بد اخلاق.می بوسمتون
مریم مامان عسل
30 شهریور 91 17:52
300 روزگیت مبارک عزیز دلم.


ممنون خاله جوووووووون